Virre funderar

En berättelse om en ibland glad & ibland ganska gnällig student som tappert försöker göra sitt bästa...

söndag, januari 22, 2006

Ännu en blogg

Nu kan jag inte hålla mej längre. Alla skaffar blogg o då vill jag också ha en! Jag vet inte riktigt vad man skriver o inte skriver, men det skall helt klart bli spännande. Idag har varit en dag med mycket innehåll. Är väldigt nöjd med mej själv, eller inte bara med mej själv egentligen, utan med både mej o Anders. Vi har städat, eller så illa som det var borde jag nästan säga sanerat. Ja ja, rent blev det iaf... duktigt duktigt. Jag har även kört bil, en massa bil t.o.m Detta efter ett alldeles för långt uppehåll. Vi har äntligen bytt bil! Den andra vägrade jag sätta mej bakom ratten på av ren princip... Ärligt talat så undrar jag om jag fortfarande borde vara betrodd m körkort. Funderar uppriktigt på att ringa vägverket o säga att de borde dra in det med omedelbar verkan! Hur många filer kan man byta vid Sahlgrenska utan att varken blinka eller se sej för? Enligt Anders så tog jag mej dock en hel del mot slutet... Vi har faktiskt hunnit med ytterligare en sak idag! Ett dop. Lille Viggo, Lindas son döptes i Lundby Gamla kyrka. En ganska trevlig och ganska kort process, perfekt! Dessutom var han hemskt söt både i den lite feminina dopklänningen o i lilla slipsen o skjortan som nästan omedelbart borde ge jobb som skrivbordsnisse på Volvo.

1 Comments:

Blogger LisaFlisa said...

Det här med blogg har blivit en epidemi tror jag. Smittar gör det ju i alla fall :) Men det är faktiskt ganska kul att blogga, jag trodde inte att jag skulle gilla det. Men det gör jag. Och det är ännu roligare att läsa andras bloggar. Nu måste jag sova. Go'natt!

12:13 fm  

Skicka en kommentar

<< Home