Virre funderar

En berättelse om en ibland glad & ibland ganska gnällig student som tappert försöker göra sitt bästa...

tisdag, januari 24, 2006

Mmm...

Ha! Idag har jag varit duktig o riktigt internationell... Har gjort cevapccicci, typ avlånga köttbullar från Kroatien till middag, mmm... smarrigt värre! Jag blev riktigt imponerad av mej själv! Nog skrutet om det... I övrigt har dagens övningar inte bjudit på några överaskningar, inte en enda. Pedagogen låg precis så långt bort som jag trodde, maten i den sk restaurangen serverade mat som var precis så tråkig som den såg ut. Jag mindes tillbaka o kände till min fasa igen smaken från köttgrytan i Bräckskolans matsal.

Tänkte även passa på att berätta att jag har stora funderingar på att köpa ett par fodrade gummistövlar alternativt flytta till Sahara eller något annat väldigt torrt o varmt ställe för nu är jag trött på att vara blöt o kall om fötterna... Sommaren var är du?