Virre funderar

En berättelse om en ibland glad & ibland ganska gnällig student som tappert försöker göra sitt bästa...

lördag, september 09, 2006

Åka båt

Hej svejs!
Tänkte bara berätta att jag har åkt båt i mitt badrum idag, en mycket intressant upplevelse. Måste nog ringa fatighetsskötaren och be honom kolla om det är något fel. För inte ska väl allt vattnet rinna ut på golvet när man duschar? Hur som helst så satte jag mej ned i badkaret och tittade ut över kanten på det böljande vattnet och då kändes det som om jag åkte båt...

2 Comments:

Blogger LisaFlisa said...

Om vi ställer in en sollampa i ditt badrum så kanske vi kan låtsas att vi åker båt på Medelhavet på den där sista minuten-resan vi vill göra. För jag har kommit fram till att vi nog inte hinner göra resan... :( I alla fall inte om vi ska vara ansvarsfulla studenter.

9:45 fm  
Anonymous Anonym said...

Ansvarsfull var det sa Bull...

11:06 fm  

Skicka en kommentar

<< Home