Virre funderar

En berättelse om en ibland glad & ibland ganska gnällig student som tappert försöker göra sitt bästa...

torsdag, april 27, 2006

Glåmig mumie

Känner mej som en glåmig mumie, ser ut som en glåmig mumie... kort sagt, jag tror jag ÄR en glåmig mumie.
Så hur förvandlas man från en hyfsat normal människa till glåmig mumie på ca 2 veckor? Svaret är givet för vissa och lyder EXTERNREDOVISNING. Jag avlider! På tisdag är det tenta, för några dagar sedan hade jag släppt den och bestämt mej för att inte ens gå dit och skriva den, men ju mer jag tänker på det ju mer inser jag att det är idiotiskt att inte ens försöka. Jag kan ju ha riktig jäkla skittur, även om det knappast är troligt.

Nåja, måste i alla fall fortsätta nu. Återkommer någon gång efter tisdag, See You!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej Vette...stå på..detta klarar du, har inga tvivel.

10:24 fm  
Anonymous Anonym said...

Skönt att du säger det... det har nämnligen jag :(

5:21 em  

Skicka en kommentar

<< Home