Virre funderar

En berättelse om en ibland glad & ibland ganska gnällig student som tappert försöker göra sitt bästa...

tisdag, oktober 10, 2006

Hurra!

Hahaha... inga hål! Underbart! det trodde jag aldrig... Visserligen har jag gnagt sönder 2 gamla lagningar så det blir trots allt att återvända till tandläkaren, men det är ju ingenting:)
I övrigt så gick besöket hur bra som helst och min nya tandläkare verkar vara en reko kille. Har annars en idé om att tandläkare är ett udda släkte, men som sagt han verkade ju normal.

2 Comments:

Blogger LisaFlisa said...

Tänkte ge dig lite ångest...tror du inte att det kommer bli dyrt att fixa dina söndergnagda lagningar? Jag tänker på att du firade the absence of hål med att köpa en top. Du kanske borde sparat de pengarna till lagningarna... Nä, usch så elak jag är nu, nästan för elak, hehe. Jag är inte bättre själv. Shoppade idag för att belöna mig själv för att jag jobbade så sent igår. Så pengarna jag tjänade igår försvann på tiondelen av tiden det tog att tjäna in dem...

8:35 em  
Anonymous Anonym said...

Stygging!

8:44 fm  

Skicka en kommentar

<< Home