Virre funderar

En berättelse om en ibland glad & ibland ganska gnällig student som tappert försöker göra sitt bästa...

fredag, februari 03, 2006

Den bästa dagen på länge!

Känne lite att detta är på väg att bli en blogg som mer o mer handlar om mitt humör. Bra dag eller dålig dag? Det är den ständiga frågan.
Sak samma... Hittills har den här dagen passerat som en dag på den bra skalan.
Detta beroende på att jag känner att jag fått lite av mitt för ett tag förlorade självförtroende tillbaka igen. O vad beror nu detta på? Ja, det kan man faktiskt fråga sej. En del av det kom väldigt lägligt till mej imorse. Lägligt var det eftersom idag är en dag som jag bävat inför ganska länge. Dagen för presentationsövningen, dvs dagen då jag skulle prata om något i 15 min inför en grupp som säkert inte bryr sej alls. Haha, så blev det inte. Det kändes jättebra och alla verkade faktiskt intresserade, på riktigt alltså. Så tack så mycket, Daniel, Oscar, Charlotta, Rebecka o Carro! jag tycker att vi gjorde detta till en jättetrevlig förmiddag. Så ni som har era presentationsövningar kvar. Det var toppenkul o inget att oroa sej för!

I övrigt så har jag haft en trevlig lunch med Jessica o en skön promenad hem från Mölndal.

Ikväll skall vi på Champangemingel (?) Hihi, spännande!