Virre funderar

En berättelse om en ibland glad & ibland ganska gnällig student som tappert försöker göra sitt bästa...

söndag, februari 26, 2006

Morr!

Jag hade skrivit ett jättelångt och jättebra inlägg som på något helt oförståeligt sätt förvandlades till 2 rader. Skitblogg!
Kortfattat handlade det om hur skönt det är att i alla fall tillfälligt vara av med tentan och hur mysigt jag haft det i helgen. Har visserligen jobbat, men i fredags hade vi After Work med klassen och igår var Emma och Lisa här och bjöd mej på en seger i När & Fjärran. Detta trots en hel del mobbing över min oförmåga att flytta min spelpjäs... men men, trevligt hade vi i alla fall!
Inlägget handlade även lite om dagens OS-final i hockey som jag smugit omkring på lagret och lyssnat på, fy skäms! Jag nämnde även att jag tycker att sport är roligare på radio än på TV... Visserlign tycker jag bättre om arrangemanget kring att se sporten på TV, vänner, chips läsk mm, men själva sporten som sådan gör sej bäst på radio.

2 Comments:

Blogger LisaFlisa said...

När man inte ens kan räkna till fem utan att det blir fel så borde man inte få vinna När & Fjärran. Så jag utnämner härmed mig själv till vinnare av spelet! :)

9:37 em  
Anonymous Anonym said...

Hmm... ska genast gå tillbaka till regelboken o se om det står ngt om att man inte kan vinna om man inte kan räkna till fem...

3:06 em  

Skicka en kommentar

<< Home